Dagen inte över än !

OJ vad jag gjort väldigt mycke idag, eller inte :P HAHA
efter skolan idag så träffade jag Debbidoo utanför skolan ;D
de var knas roligt : ) vi tog en tripp till ett mys café där vi vart fast läääänge : )
men vi hade det trevligt : ) Yees weee did ; )

Sen så , hmm , aaah kom Carro och hämtade mig så åkte med henne till maxi på hälla.
Snacka om att kvinnan hade små mynt ! :O . Carro skaffa sedlar !
Sen tog vi en FIKA ! *orka se mer fika*
sen hemfärd, väl hemma så möts jag av en sjuk katt !
Lilla Lyka är dålig : (
så nu har jag pratat med veterinären och är osams med F.. Bläää ! suger.

ska snart åka till Debbidoo och färga mitt hår , eftersom jag inte pratar med Jessie än : (
men men ! Sånt som händer, men kan ju inte se ut så här längre :P HAHA !

Nu ska jag iallafall klappa katten och msn : a lite till : ) thats my thing u know : )
kanske fortsätta sms:a med robban också! verkar ju aldrig ta slut :P HAHA
tur att det inte kostar :P  *hoppas jag iallafall*

Niix piix byebyebye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0