Elgiganten / Sony Ericsson / KO

Jävlar va arg jag är nu alltså ! Finns inge värre än jobbiga människor.
Idag sprack mina knappar på telefon IGEN  jag har haft den i 5 jävla dagar !
Så åkte till Elgiganten, neeh men se där, den gamla vanliga idioten som jobbade.
Han typ sucka när jag kom fram och tjossa telefonen på han !

Men neeej då han ska skicka den på service IGEN !
men NEEEJ jag vägrar, vart en och annan mening som inte var så snäll !

Så när jag går därifrån vänder mig om :
- Får väl se vad KO säger !

sen går jag ut och är skit arg, fick telefon nummer till Sony Ericsson
så ska ringa dom på månda och bråka med dom !
Börjar dom streta imot så blir det KO ! Det kan dom ge sig faen på !

Men men !
Nu är jag arg iallafall Mister D på elgiganten ska passa sig !
Otrevlig och arrogant !

Neej ska börja göra mig iordning, ska snart hem till Debbidoo !
Åter en kväll med henne så man blir rund under fötterna : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0