; )

Lördag kväll -
Var över till Carola och snacka om vad som händer och sker i ens liv sen lite annat som hänt.
Både bra och dåliga saker, men det vart mycket skratt och så, precis vad jag behövde iallafall !
Måste nog ha skrattat ur mig alla dagarna från sjukhuset, *förutom när Dedde va där*
Tog en tripp till macken där det vart att inhandla lite nyponsoppa som jag ska försöka få i mig idag.
Hoppas bara att det ska gå, annars får jag dricka lite cola eller något som inte är så tjockt!
Sen vart det lite samtal som förstörde allt det roliga igår !
Så jag gick hem och la mig och sov istället  ...

ORKAR INTE MED TJAFFS !

Daniel  - Våran vänskap är för stark för att förstöras ! Vi har "gått igenom" värre saker!

Söndag -
Aah vaknade av världens magvärk !
Tårarna rann för att det gjorde så jävla ont, eller kanske ska säga gör ont !
ååh har inga värktabletter hemma : (
Eller jo voltaren men dom kan jag ju inte äta ! GE MIG MEDICIN!

Det är massa med snö ute iallafall ! ; )
Svea står på ena högtalren och tassen på balkongdörren och försöker ta snö flingorna : )
Hon är så gullig, kan ju inte ta kort då kameran ligger i hallen och då kommer hon bara att följa efter mig ...
Min söta kisse : ) Kanske blir en promenad för henne sen : ) Kan bli intressant !

Idag vill jag även åka Pulka ! : ) nån som vill åka med miiiiiig ?! Snälla ?!

Jenya -  tycker så jävla synd om er... ! men ni har fortfarande Nano även om längtan efter Eyla är stor !
finns här om du måste prata !

*det suger att vara jourhem , då dom kan komma och ta ens pälskling på en gång*


Kommentarer
Postat av: Frida

Vill du pulka med mig och Tuvisen imorgon? Ska till gidde =) pusss

2008-02-03 @ 17:32:38
URL: http://bumblan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0