Fredagen..

Jag älskar min soffa, den gör mig slö :P
Den håller mig kvar,..

Aaah igår var jag i skolan som vanligt ..
< Duktig idiot >

sen hem för att fixa nått för sen skulle jag ha åkt till mamma.
men neeh soffan höll mig kvar..
Sen på kvällen kom Saara oh Zholt över : ]
De va mys mys...
Saara hur kunde vi bli så runda under fötterna ?

Aaah, inge byte av katter blev det heller..
Men nu ska Basse in för kastrering ..
Så finns det lite folk som vill ha honom ..
Kankse, han bör ligga på blocket också.
Men det är INTE jag som skrivit den..

neeeh dagens planer ser mörka ut..
funderar på att sätta på en film och bara
soooova.

Men mina planer verkar aldrig gå som dom ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0