Goooood morgon Sverige !

Gooo morron goo morron : ) ... Alla sovit gott ?!
det har jag oh är på strålande humör : ) . Idag är det skola : ) sen ska jag träffa massa med goingar : )
exempel viss daniel : ) .. fast det är inte därför jag är på så strålande humör :   )

för inatt så hade jag en underbar dröm efter att jag vart på toa och spytt blod 2 ggr. : ( .
men äääsch vem bryr sig ?! inte jag iallafall ! ;P inte just nu !

Sitter här hemma imörkret och försöker få i mig lite frukost : ) Som består av NYPONSOPPA!
nu har jag snart ätti det hur länge som helst känns det som  ( 2 dagar ) ...

Imorgon ska jag till polisne och även träffa Dedde : ) ..
TRÄÄÄVLIT !

Neeh nu måste jag hoppa in i duschen ! Kan ju inte bli sen första dagen heller : )
Det skulle ju faktiskt bli lite knasigt : )

Nås via luren : )
oinkoink  ; )

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi måste leka snart goding ;D

2008-02-04 @ 07:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0