Heliga söndag

Äntligen är denna dag över.
Vart en stooor städning idag på förmiddagen.
Men nu efter allt främmande ser det ju likadant ut : [
De måste vara de enda jobbiga med att städa, allt blir lika sen .

Idag har jag inte gått utanför dörren en enda gång : ]
As skönt : ]

Ska väl snart sova så jag orkar med skolan imorgon : ]

Du..
Du vet precis vad du ska säga för att jag ska smällta.
När jag gett mig faen på att skita i allt...
Blir du så där gullig och underbar !
Du gör min hjärna fuckad !
För att inte tala om min kropp..
Alla dom där känslorna man inte trodde man hade i kroppen.
Finns i mig hela tiden .
Jag måste träffa dig snart.
Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0