Heliga Söndag.

idag är det SÖÖÖNDAG.. Dvs skola imorgon ; )
men iallafall ! Aktiv har jag vart idag iallafall : )

1 - Började med att jag oh Carola åkte och kollade på innebandy match i västeråshallen men det var mer kramkalas på golvet än spel ! och massa med tråk : ( inge spännande hände : ( tråkigt noooog : (

2 - Åkte hem till farmor och farfar och hälsade på : ) det var trevligt som tusan : )
Nu för tiden är det typ alltid trevligt att hälsa på dom : )

3 - träffade Carro och hon skjussade mig till skultuna så träffade jag robert oh vi kollade på en skit bra film ! : )
sen kom Carro och hämtade mig : ) ...

Så nu sitter jag här hemma tillsammans med katterna : )
Trooya har ätit 3 gånger ur min hand : ) Lyyycklig : ) hehe ...

neej nu ska jag snart sova så jag orkar upp till skolan imorgon : )
Känns  ganska så skumt att ha missat 1½ vecka av den : ( tyvärr ..
Men nu är jag tillbaka : ) som tur är : )

Jag är nog den lyckligaste !


jessica  -  du måste dona mitt hååååår ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0