idag.

idag gjorde jag en skit snygg försovning ! klockan stog och ringde i 2 timmar :P
hörde den inte dvs jag kom helt försent till skolan !  blöö !
men det gjorde inte så mkt : ) missade inte så mkt : ) kom bara 30 min försent : ) ibland kan jag : )

sen möte jag Dedde utanför skolan så gick vi ner på stan och fikade, eller jag åt glass :P
HAHA ... ååh försökte få i mig en smootihe : ( men de gick mindre bra tyvärr..

sen gick jag till polisen : ) ... en hel jävla timme tog det *suck*
sen vart det massa shopping och äntligen fick jag tummen ur röven och köpte en t.-shirt jag tänkt köpa varje gång jag ser den , sen köpte jag en skit söt portmonä på HM då jag måste ha ngt att ha alla mina små pengar i : )

sen massa annat  bra och ha : ) ..
sen vart det hem gång och nu sitter jag är här och är helt slutkört, ska röja undan lite här tror jag : )

JAG MÅSTE FÄRGA MITT HÅÅÅÅR !
nu ser min utväxt hemsk ut ! men men !

neeh skriver väl sen eller  något ?!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0