Igår :'(

Igår var både en helt underbar dag och den värsta som kommit på länge.
Började som vanligt att jag åkte till skolan : ] som i vanlig ordning gått helt underbart : ]
Sen åkte jag hem till Emeli och umgicks med henne, sen åkte vi hem hitt...
Vi skulle ha åkt ner på stan och fikat med Jens, men han hade ju inte mage att ringa upp igen..

Iallafall fått hem papper från läkarn, som har förstört mitt huvud.
Drömde om de inatt och jag kommer nog göra det tills jag gjort det
där förbannande testet.. Jag är livrädd...
Inte för att göra testet utan för resultatet ......
Tänk om jag har en sådan... *gråter*

Nej ska väl hoppa in i duschen nu så man får känna sig lite ren.
Inte för att jag vet om jag kommer kunna känna mig ren..

Somnade innan 22 igår. Va as skönt..
Sen hade man en sån där bra morgon med väckning av mr.P
Dvs Prinsen <3 tack sweet..

Nej orka skriva mera nu ! Herrå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0