länge sen !

Sen sist då !
Åkte in på sjukan i onsdags förra veckan och låg inne till på fredan för att jag spydde blod..
så på kvällen så åkte jag till jenya och björn i örebro där även björns kompis var , eller han kom efter ett tag.
hade en helt underbar fredag, mkt trevligt folk som var lätta att prata och umgås med : ) ..
kändes toppen att vara där.. : ) ... bara vara sig själv och umgås massa...
 på lördagen så åkte jag och jenya på kattutställning som var där : ) . det var trevligt, många underbart söta katter man även MÅNGA fula katter, såna där "kuk" katter, har insett att jag aldrig någonsin kommer äga en sådan, dvs en spynxh katt, eller hur det stavas, en naken katt iallafall ! .

sen åkte jag hem på kvällen och hamnade hemma , där jag började spy blod igen och massa,
gick hem till carola och lånade telefon, sen så fick jag åka upp till sjukan igen ! .
mammsen och pappsen åkte upp med mig ! *tack* .. dom stannade bra länge, men behövde ju åka hem till mina små systrar som satt hemma och var oroliga : ( ... <3

Så har legat inne på sjukan i vecka till ! . Känns lite kasst, många heeeeeemska undersökningar fått sova en massa, då jag inte velat vara vaken ,  och annat hemskt, nu kan jag iallafall snart bli transportör på sjukan då jag hittade ner till allt själv :P vet inte men det brukar vara väldigt dåligt..
 MEN  dom kom inte fram till något, varje läkare jag fick träffa ställde sig och såg ut som fån och sa : vi vet inte vad som är fel på dig, *mummel mummel*
 en vecka utan mat och dricka, bara massa piller. ååh inte en enda diagnos fick jag.. men som sagt, dom hittade inte något!? .. men skulle återkomma om jag vart sämre, dvs inte kan äta och grejjer !  vilket jag inte har kunnat sen jag kom hem i lördags... har inte ens fått i mig ett helt glas med vatten : ( ..
inte ens COLA ! :O .. då är det illa ! .  hade iallafall bra främmande, dedde kom upp igår och var där med mi nästan 10 timmar : ) .. TACK GUMMAN ! ..
försökte nyss få i mig en macka men den kom upp lika fort igen ! : ( .. tyvärr... så får väl se när jag kommer bli människa igen !. medicin en månad nu också ! SUCK!

Så det har vart min spännande vecka... missat massa i skolan också. men snällaste Pontus tog ditt läxa åt mig : )

sen har både Pontus och Daniel fyllt år *grattis*

Ikväll ska jag hem till carola och snacka massa goja!
Funderar på vad tusan man ska göra annars, måste färga mitt hår också ! :O
värsta utväxten ! ringa debbidoo om det iallafall ! : ( ..

nej nu ska jag DUSCHA ! .. längtar !...
hare bra !

vinkvink

skulle ha åkt till sundsvall i helgen : ( . men det vart inte av, får ta det sen !



( saknar en person, vill ha ett svar, vill veta, men kommer nog inte få veta : (  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0