Lyckad dag : )

idag, höll jag på att komma massa med försent IGEN!
men denna gång för att jag var för seg på morgonen !
vad är det med mig egentligen ?! men nu är klockan innan tio och jag är helt paj!

var i skolan iallafall, vilket var great : )
sen så kom Saara och hämtade mig och vi hade en Saara Liinda dag : )
massa med affärer och annat  skoj : ) men IKEA va bääääst : ) ÄLSKAR!
sen så åkte jag hem till Johan, då kom Bobbo och Anna ditt, med hennes ungar : )
Så fick man träffa dom ! : ) treeeevligt : )

Sen vart det affären och lite handling : ( döö tråkigt men va faen !

så nu sitter man här hemma helt döööd ! är skit trött !
känns som om jag skulle kunna gå och sova snart : )
skönt i sådana fall :D -weeeiiii-

neeh nu ska jag göra lite nytta . som typ.. ööh...
skruva ihop kattställningen som jag köpte idag. en rosa :P
Skit söt iiallafall, liten som tusan men men, den behövs : )
sen lite nya matskålar ocha nnnat roligt till katterna : )
skoj skoj !

neeh nu ska jag skruva ihop den och göra mig iordning för sängen så får vi se vad som händer efter det !

Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0