Min läkare :@

Ibland undrar jag vart läkarna fått sina exmanen någonstans, men jag lovar att min köpte sitt innan han kom till Sverige ! .
Va iallafall därför, han kom i tid till klockan 10 men fick vänta på han i ca 15-20 min . :S. han skulle väl göra färdigt nå kill grejs :@
aah sen när jag kommer in så typ ger ha mig massa med matråd ! Hellu ....
Jag behöver inte det, jag äter ju allt jag kan , och som jag blivit tillsagd men jag kan inte äta.
aah förutom min jävla nyponsoppa som jag är så förbannat trött på !

men iallafall, fick nu medicin ! Som jag ska äta tills imorgon , 216.50 kr gick den på !
som sagt ska bara äta den till imorgon ! för imorgon ska jag kankse få en remiss till akuten IGEN!
Han är inte frisk i huvudet. men nu har jag iallafall tagit den !
Hoppas det är en dunderkur som gör att jag kan behålla mat inom 24 timmar.

men tog nyss tempen ! 39.9 grader, heej ! Jag som inte kan äta när jag har feber, men ska försöka iallafall
så imorgon blire nog inte så mkt skrivet.

Nu ska jag sova


Grattis till lägenheten Frida !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0