Planerna dör ;P

Som jag visste, mina planer på att ligga i soffan och bara vara vart inte precis som jag tänkt mig ;P
Kvällen slutade med att Milla och Frida kom över, drack lite öl, sen for vi till Skultuna..
Där vart det massa med öl tillsammans med Sandra och Jeanette..

Slutade kvällen med en jätte rolig efterfest : ]
Massa trevligt folk där : ]

Kom väl hem efter 4 strecket tror jag : ]
Mådde inte så bra på hemvägen ;P

Idag dårå ;P Soffan ;D
Jag bara älskar min soffa ;P

Carola har vart förbi och snackat samt ätit : ]
Kul att träffa henne igen : ]

Har även kollat på världens sämsta film med Madonna på kanal 6..
Bläää ..
Fick lite bra mess igår iallafall .. Så snart : ]
Ska även åka till Örebro snart och träffa bästa Jenny och Björn : ]
Basse ska bo hos dom : ] Meeee happy  ; ]

Neeh åter till Lars Winnerbäck ..
Puss och hej mega leverpastej :]

Kommentarer
Postat av: jossan

fin blogg, cool design!

2008-02-24 @ 16:59:38
URL: http://monamourr.blogg.se
Postat av: Carro

Va skönt att det har ordnat sig för lilla kissen :P

2008-02-26 @ 08:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0