Trött jag blir !

Att folk bara ORKAR ?!   
Skulla ha träffat Danne idag, men neeeeeeej då ! Så vart det ju inte ! :@
Skulle ha träffa Emeli idag, men neeeeeeej då ! Ovanligt ?! Neeeej !
Skulle ha träffat en annan Emelie idag, men neeej då ! SUCK !
Skulle ha träffat Johan idag, men neeeej då?! *tack*

Träffade iallafall Dedde... TACK !  Var riktigt trevligt, så den 17 mars kan jag söka in till min utbildning !
Ska bli spännande ! : ]

Dedde VS Carro ! ( detta är till er båda )
JAG VÄGRAR LYSSNA OCH HAMNA I KLÄMM I ERAT J*VLA BRÅK !
VAR INTE MED DEN KVÄLLEN OCH TÄNKER INTE SITTA OCH LYSSNA PÅ ALLT !
*tack för mig för den delen !*

------------------

Aaah ! Tjejer är helt otroliga !
Men hur ofta säger jag inte det ?! Verkar ju inte precis kunna släppa dom iallafall !
Dvs fortsätta vara vän med dom ! Även om jag inte vet om jag vill : (
Orkar inte med allt tissel och tassel och blaha blaha !
massa med fjant saker och annat skit ! ...

Vill bara lämna allt !

Skolan gick bra iallafall : ) Kändes skönt att veta att det inte gjort något att man vart sjuk då jag kommer ta det enskilt med läraren : ) . sen han jag på en lektion hinna ikapp 2 arbeten som dom gjort under förra veckan !
Ibland kan jag bara om jag vill så ; ) hehe !

Åååh imorgon är det besök hos blå ! ... Hoppas det inte tar allt för lång tid för jag ska ju faktiskt iväg !
Så jag orkar inte riktigt ... men blir man kallad så måste man ju ditt och tala om vad man vet, inte ljuga för dom blå heller ! Absolut inte !

Neeh nu ska jag dricka min hemska nyponsoppa och hoppas att jag får behålla något : )

Oink Oink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0