Underbara fredag

Vilken underbar fredag de var igår : ] jag är hel nöjd :]
På kvällen så drog jag och sa hej till Johan !
så spelade vi lite kort , jag suger i kortspel!

Sen åkte jag hem och gjorde mig skitsnyggast : ]
Så drog jag och mötte Dedde så åkte vi hem till Flingan
och drack massa med öl :]
Eller massa öl kankse jag inte ska säga, borde nog säga 5 öl.
 image41
Kom inte ner så långt, men med lite folk bakom så gick det ganska så fort ner !
men inte rakt eller helt :P
image42
Där hamnade jag efter ett tag :P HAHA !

men sen så åkte jag hem och somnade ganska så omgående !

men men , idag är jag väldigt BAKIS!
men ska ta mig igenom en till kväll med Dedde  : ]
Antingen hos flingan eller i dingtuna !
hur faen ska man då komma hem ?! första bussen hem då eller ?!
HAHAH !
när nu den går : ]

neeh glass på schemat, vinkvink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0