Åååh vad faen hände med snön ?!
Den bara försvann !
Hallå! Finns faktiskt visa människor här på planeten som är beroende av snö!
*Snyft*

Aah iallafall, vart ingen träffa med Carolin :'(
Åkte hem till faster med en transportbur som är henne !
Dvs mysteriet på den vita är nu avklarad !
Vi hade visst fått den av min faster, för att hon hade en stor och en mindre ;P
Lyckad man är ;D
Där vart det snickerskaka *älska* nå annat gott
Åååh KAFFE ! *älska*

Aaah ! .....
sen vart det ica maxi ; )
Sen nu sitter man här hemma igen !


Nu är det inte många dagar kvar tills jag far till Örebro !
ååh inte många dagar kvar tillsa Carro blir en stor flicka ;D
Vi får träffas i veckan så får du din present gumman !
För jag glömmer iallafall inte att du fyller : )

4 helger i rad fyller folk år nu!
Carro denna.
Pontus och Danne veckan efter ,
veckan efter det fyller Fredrik & Bosse.
ååh efter det fyller Eas !
SLUTA FYLL ÅR !!

Just ja ! fick en kusin också , för ca 2 veckor sedan !
det blev en pojke. men vet jag inte :P haha !


Nu ska jag sova !  för bästa ska ringa och väcka mig imorgon <3 !
-weeeiii-

Ps - kan nån gå på stan med mig imorgon ! SNÄLLA ! Innan jag ska träffa Nett ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0