Baby Can I Hold You Tonight ?

Igår, så var jag över till carola och sa hej till henne och sandra, dom drack lite fulla ; )
jag nykter som en lärka : )
På natten där kom Johan över och snacka lite skit och satt helt chokad när jag berätta om mina älskade tabletter jag fått utskrivna  : ) ÄÄÄÄSCH . I dont giva a fuck : )
jag mår bra : ) hehe ...

idag ska jag, hmm.
leta reda på lite saker, skriva lite annat papper,
man kanske skulle ringa Johan och kolla om han bjuder på kaffe sen ?
Men då lär jag först och främst fixa lite skjuss si så där : )
men men !

Nej nu ska jag gosa med lilla Sveisen !

------------------
Baby You Always Make Me Smile.
tack för att du är du ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0