En värd dag ;>

Idag var jag som sagt i skolan : ) va riktigt trevligt : ) Woohooo : ) .. Me Lööööv !
Känns så skönt att gå  i skolan när det går så bra ; )

efter skolan så åkte jag ner på staden och träffade på Thina ; ) ... hittade skit snyggaste skorna : ) .
men fanns inte min storlek ! Men hon påminnde mig om att det fanns en till ;  )...
Så mötte bästa Anette först ; ) ... Sen vart det sko shopping : ) ååh dom fanns på andra butiken : ) TACK <3

Sen vart det cubus, där köpte jag en grå polotröja : ) Kan ju vara bra att ha nån gång : ) HAHA
Sen HM , sen träffa Martin och "vännen" ... Vi gick och fikade på kalle på spååååången : )
De va riktigt trevligt... "vännen" satt och berättade något, trodde han blivit misshandlad av en påskhare, men de va visst inge med påskhare att göra ;P Bara jag som inte kan lyssna ordentligt ;P ... Men hade nått med påsk att göra iallafall :P

Sen åkte Martin oh "vännen!" ååh thina !
Så jag och Anette drog runt lite till ... Sen så åkte vi hem fort och hämtade min abio biljetter, åkte ner på stan och åt sallad, köpte en tunika : ) *skit finaste*
Sen vart det Bio på hög nivå : ) ... vi kollade på FÖRTROLLAD, haha ! den va skit bäst : ) .. sen va vi hela 9 personer i hela salen :P HAHA ... Mkt folk så här på en tisda kväll : )

Tack Anette för en toppen dejt : )
( även ni andra )



 
jag mår iallafall skit ! ska väl snart sova tänkte jag !! eller försöka iallafall, ska ju träffa bästa dedde imorgon !
ååh färga mitt hår ! ... Wooohoo !

JAG MÅR INGE BRA !


Kommentarer
Postat av: Liten

Haha, nej det glömde vi jue :)
Så tokigt det kan bli!
Hoppas du blir fin i dina nya kläder! pussa!

2008-01-23 @ 14:13:14
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0