Freeeeeeeeeeeedag ;)

igår kväll : så vart vi avsläppta, och medans vi står och väntar på B så såg vi en skylt eller 2 skyltar...
Först är det en skylt med pil som riktar åt höger, under den är det en sån här AKTA LEKANDE BARN KÖR SAKTA men så under den skylten så är det en skylt där det står , GÄLLER EJ CYKLAR , så cyklister får köra hur fort dom vill?? menar dom kan väl också trampa snabbt ? Eller ??

jag har en bild på kameran, som förklarar lite bättre. : )
Men de va super trevligt , B var jätte snäll, M satt och va tyst ? var mest vet inte , ååh F var också trevligt, visade sig att jag träffat honom för 6 år sedan typ :P HAHA att man kommer ihåg sådant : / fattar jag inte riktigt alltså.
M har jag ju kännt ett tag och B han är ny ,, ? var visst kusin med några andra man känner :P HAHAH

Men till dagens samtals ämne !
Det är freeeeeeeeeeeeeeedag och jag ska åka boooooort jag är så glaaaaaad : ) MYS MYS MYS : ) Woohoo
I Like : )
Så kommer inte bli nå bloggandes för mig förrän på söndag !!!! : (
See You later. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0