I mitt trapphus.

Våning 3 -
en äldre dam som måste ha bär hjälp för att komma ut, men som mest sitter på sin balkong och tittar på grannarna i andra huset. Kanske dags för damen att flytta ?

Ett blom freak. värsta skumisen, kommer hem med en ny blomma jag vet inte hur ofta... man ser hur mkt blommor det finns överallt.

Den tredje där uppe vet jag inte ..

Våning 2 -
Killen som vart vräkt efter att ha bott här i 2 månader :P . Men så går det när man har för många fester  och spelar musik så en annan kan ha fest på samma musik ;P men inte jag som ringt.

Hårdrocksmannen som är skumm ;P Han dunkar hårdrock på dagen och på kvällen spelar han fiol och hoppar ;P HAHA

i tredje dörren en jätte snäll kille och tjej .... : )

våning 1 -
En människa man ser typ 1 gång var 3 vecka eller så :P . Han va in på fest här när de var inflyttningsfest, stackarn.

den snälla farbrorn med hans fru och hennes unge, mkt trevliga människor : )

ååh sen sist men inte minst, huliganhuldorna : ) VI : )

i  min trapp städar dom trappuppgången 2 gånger ;P . en gång på onsdagen och en gång på torsdagen, våra hyresvärdar har så mkt pengar att dom även anlitat 2 firmor ;P HAHA
Så idag när jag gick ner i tvättstugan så kunde jag inte hålla käften.
- Jasså, är ni här och städar idag igen, dög det inte från igår

sen gick jag :P HAHA . inte första som säger så heller : )
Ner i källaren, ååh tänka sig , äntligen har dom lyssnat. dom städade där ner  WOOHOO
en gång sen de var inflyttning här så har dom städat där nere... så tänk er hur det såg ut där nere.
vill ju lova att uteliggarna hade kuddar av damm iallafall  ! ;P HHAHAHAH

ville bara berätta om min trapp : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0