Im a beliver

Vad är det för fel på människor ?
- Du har inte hört av dig på as länge.?
Nej förlåt jag har inte haft nån mobil på 1 VECKA !

Ska jag verkligen skaffa en mobil igen ?
Hmmm börjar fundera ?
Jag kan ha en mobil när jag åker bort så jag kan ringa om det är något.

Inatt iallafall. somnade vid 13 idag, sov till 14.
Jag är pigg som en lärka : )
Hoppas på att kunna somna inatt : )
Yeeo det gör jag, kan bli svårt.
Men har ju skola imorgon så : )

Så mer koll hur det blir på freda är gjord : )
Ska bli intresant att se hur det kommer sluta : )
Men ska bli skönt att komma ifrån denna tråkiga stad : )

Sen är det bara en vecka kvar tills jag drar till sundsvall : )
det blir ju nice som faen ; )

Imorgon ska jag även ringa fucking elgiganten och bråka med dom !
För nu ska jag faen ha min mobil alltså !
Inte för att jag kommer använda den.
Men det är min ! inte det deras !

äääsch nu ska jag äta mat.
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0