Klago dag.

Idag är ALLT fel i min värld ! ååh då menar jag ALLT.. ¨här kommer en lista på allt som är fel....

  • Mamma - för att hon aldrig kan höra av sig !!! Hon har inte ringt mig en enda gång sen jag träffade henne sist, jag har ringt henne typ 3 gånger sen jul.. vad är de som händer ?????????? är jag verkligen så jävla kass som dotter ? att du inte ens kan ringa nån gång ibland för att kolla hur det är med mig ? eller har du bara *piiip* i din hjärna ?
  • Vänner  - aah visst, finns vissa som kan ringa, men alla andra ? liinda varför hör du inte av dig, du har blivit så konstig, du är inte dig själv, vi saknar den gamla glada liinda. inte tänkt på att ta reda på hur jag mår ? neh förlåt, jag är ju alltid så jävla glad, inget som är fel i min värld.... absolut inte.. neej då.
  • Pappa - du säger att du saknar mig de är de ena efter de andra, men egentligen är du ett stort jävla as som inte kan mer än att ljuga efter allt som hänt, moget att skicka alla mina mail till mamma, väldigt vuxet av dig, dom enda du älskar är dig själv, finns ingen annan än dig själv. du va faen med och skaffade oss, bli vuxen nån jävla gång, ordblind och dyselexi är faen samma sak, inte jag som är dum i huvvet ! hur kan jag vara så svag att jag saknar dig som jag gör ? när jag vet att du är ett jävla svin ?!
  • Fredrik - VÄX upp ! lär dig att stå på dig ! eller nej, förlåt, allt är ju så jävla fel !.... GAAAAH
  • Västerås - allt i denna stad är SKIT ....! ååh tro mig, jag ska LÄMNA skiten, JO tro mig, har redan börjat kolla runt ! ååh i höst så kommer jag inte bo kvar här ! Ska lämna allt, bara dra, ni kanske inte tror mig ?!  men skenet kan bedra !
  • Mig själv - för att jag inte kan göra saker rätt, sitter här och tar imot allt oh tårarna bara rinner, gör inte ett skit för att försöka bättra det, utan tar till andra metoder, ååh ja, jag dricker öl så fort jag får tag i en ....
  • Helger - enda gången då mobilen ringer, för att folk vill festa med en ! Men nu är det slut på det, tänker inte träffa er mer för att ni vill festa med mig, finns veckodagar utan alkohol med, jag lever då också !
  • Tröga människor - LÄMNA MIG IFRED !

Tack ååh hej för mig med detta blogg inlägg !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0