Måndag.

Måndag.
Dagens planer, ringa Carola och sen gå till banken : )
iofs har jag ingen som lust helst, just nu vill jag bara ligga hemma på soffan !
Fick nå psykbryt igår, nu har jag vart glad för länge, räckte med en låt.
Så igår somnade inte jag förrän klockan va halv sex, eller då tittade jag på klockan sista gången.
Så har jag vart vaken i ca 45 min nu !
Så inte är det många timmars sömn inatt, men det är väl lika bra, somnar man kankse lite tidigare ikväll : )
iofs börjar inte mötet imorgon förrän klockan ett, men på onsdag börjar det klockan 8. SUCK

Nehe om man kanske skulle ta och göra sig iordning, så man orkar gå ut !.
visst faen , kanske ska träffa Debbidoo idag också. : )


Carro:
det är skit kul att du skaffat kille! men glöm för faen inte bort dina vänner !!!
du har fler vänner som saknar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0