Många planer.

Oj Oj Oj .
Nu har jag så där många härliga planer i luften ; )
Typiskt mig : ) , till och med innan jag vet att allt ordnat sig.
Men iallafall.
31 jan - 3 feb Sundsvall.
Sen helgen efter det så kanske jag ska dra iväg med nån också : )
Ååh helgen efter det den 15 feb, bör det vara då ?
Så ska jag åka iväg med en tjej från Örebro, vart vi ska det är inte bestämt, men skoj ska de bli.
Många bollar i luften. Men nu så längtar jag till Sundsvall iallafall : )
Ska bli spännande : ) Eller hur ?!

Snart ska jag gå och sova så jag kommer upp imorgon och i tid till skolan.
Fixade även en tvätt tid : Så blir plock och tvätt här imorgon : ) ..
Måste även lösa min medicin ?? Mamma ??
I helgen ja, då fyller ju faktiskt bästa Carro år : )
Woohoo, blir nykter på din 20 års dag gumman ! Skäll på doktorn.

Neej nu kallar min säng på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0