Min dag !

Denna dag har vart bra faktiskt : )
Var som sagt i skolan på möte, det gick jätte bra : ) ...
Känndes toppen : ) .. sen så kanske jag får gå med pontus hela terminen : )
Så det känns med bra : ) . Känner man nån iallafall, stackars pontus :P

sen åkte jag hem fort, oh sen hem till pontus och danne, men där var man inte så länge, va typ kaffe och bulle, lite snack sen gick man hem : )
trevligt var det iallafall : )

skulle ha åkt till Dedde, men vart så inte så
känner mig as dum, men men ! jag får ge henne en puss på kinden sen :P
nerrå, skulle även ha träffat Nett, men hon somnade på soffan :P
Hon sover faen alltid...

Imorgon ska jag på möte, ett möte som börjar klockan åtta, hallå??
hur faen ska jag orka det, kommer var helt förstörd. tyvärr..
men det får dom ta :P

Så på torsdag iallafall så börjar jag skolan helt, men dom 2 första veckorna är mest slö tid : ) då ska man bara vara : ) . och lära känna och planera sin studieplan : ) .. GREAT !

Nu ska jag ta hand om mina små ligister här hemma : )
have a great time !

miss u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0