min fredag!

som sagt igår sov jag, : ) några timmar, med lite väckningar och så där. men det är ju en vanlig sak : )
måste lära mig att stänga av mobilen !

Jag åkte till bolaget och köpte lite öl, : ) Mumms. sen hem till 1´s mamma, där jag skulle in i hissen med 2.
Bara det att 5 stycken till tyckte att dom kunde få plats, så hissen  åkte upp till 4 våningen sen rakt ner !
Tack för bromsar !
Sen drog vi hem till 3 och förfestade, för att sedan åka ner på konrad, blöö vad jag avskyr krogen.
Men Men...

Sen tog jag och 3 en taxi varav taxin får punka, sen så måste vi hitta en ny taxi..

Så var jag på ge att somna men  insåg att jag var röksugen som ett jävla as.
Då såg jag 1.4.5 på andra sidan så vandrade över ditt, där kvällen slutade med att 4 åker med snuten och 1 sover hos sin mamma , oh jag och 5 tar en taxi till Gidde, varav vi sa adjö!

Kom väl hem runt en klockan tjugo i nio, somnade typ halv elva . telefon på högvarv, upp klockan 14.
Jag är helt paaaaaaaj ! Save me ffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0