Min underbara helg : )

Min helg har vart heeelt makalöst fantastisk : )
I fredags så vart det lite öl och massa med snack : ) samt lite annat smått och gott : )
Jag planerade ju att vända tillbaka mitt dygn men de har ju inte gott så bra om man säger som så.
Somnade väl mellan 4 och 5 där nån gång : ) men det var det värt : )
På lördagen så drack man massa med gott kaffe och bara va : )
tittade på världens äckligaste film och va livrädd : ( .
men de va ju ingen fara så : ) behöver inte vara rädd i hans närhet : )
sen kollade vi på komedier för att jag skulle komma på andra tankar : ) ..
åter en sen natt..
Söndagen gick åt till att bara vara igen och titta på tv och äta god mat tillsammans : )

MIN HELG HAR VART LUGN MEN HELT JÄVLA UNDERAR <3

sen när jag kom hem så gick jag till Carola på en gång och vi satt och snacka massa goja och hade de allmänt trevligt , massa kaffe och massa cigg : ) Woohoo.
en tur till macken med danne sen en tripp till danne och pontus på mer kaffe och cigg.
Så nu sitter jag bara hemma och tar det luungt : )

har lite planerat för veckan : ) men det känns bra : )
På torsdag börjar skolan : ) woohoo
äntligen får man något att göra om dagarna : ) känns jätte bra : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0