nyår

Yeep, va jätte trevligt hemma hos Dedde , massa roligt folk och god mat. : )
Det var trevligt som tusan : ) ..
Hon vart glad över sina presenter tror jag : ) .. Hoppas det iallafall, menar man blir bara 20 en gång : )
( tur det ) ...

Efter några timmar hemma hos Dedde, så  begav jag mig hem till Carola : )
Där vart det en massa god öl tillsammans med henne, Sandra, Maria och Marias karl ..  : )
Hur kul som helst, dans, snack och massa öl...........
Kan de bli bättre ??
Sprang över till Pontus fort för att säga hej till allt gott folk där, men även ge nyckeln till Pontus : )
Så han kunde kolla till mina små rädda huliganer här hemma...
Tack Pontus : )

Sen sprang jag tillbaka till sällskapet : ) . Klockan 00:00 så tog vi skumpan och gick ut åh,
 skåla in det nya året tillsammans : ) .
Massa leende och glatt folk. Träfffade en annan, folk massa..
Men ut kommer en kärring och ber alla vara tysta för att hon sov.. Men hon va nog inte i sitt sinnes bästa bruk för att förstå att det var nyår, hade nog blivit en och annan tripp för mycke där skulle jag tro, hon såg så ut..
totalt förstörd, hon skulle ringa polisen för att dom smällde smällare, undrar ja om hon gjorde det.. ?

Vi följde med alla glada människor in på fest där : ) . Vääääääldigt stelt, kändes typ som om man inte fick röra sig, för att man inte ville ha sönder något, så jag och Carola drog med typ mer än halva den festen hem till Carola, där det vart lite mer öl och massa glatt snack : ) .
 Där kändes det som om de släppte för alla.... Dom va så stela på förra festen... Men inte hemma hos Carola : )

Jag skulle sen hem och sova, typ vid 4 tror jag, då va festen fortfarande igång för fullt, och Carola hade gömt sig bakom sängen eller hur tusan hon låg :P. Sandra vette tusan vad hon gjorde alltså :S .. Hard to tell..
Maria och mannen hade redan gått hem....
Jag fick inte tag i Pontus, så försökte hitta Carolas nyklar, men neeej då... fick lite panik där, men men,
de löste sig, ringde min gode vän Jimmie som va hemma hos Johan : )
Så Johan kom och mötte mig : ) .... Så där var det massa roligt folk, snacka med dom, åt Mickes fyllemat, och drack en massa vatten : ) ( behövdes vill jag lova ) ...

Idag har jag bara tagit de lungt, vart hemma hos Carola och druckit kaffe : ) .
Va nån annna nisse där också : ) . Men WTF. De va trevligt, kär kebab pizza och cola : ) Kan de bli bättre ????
Neeej de kan de inte :P

Så nu sitter jag här hemma och är allmänt seeeg :P
Men fick ett mess av Carola precis så ska väl snart över ditt har jag en svaaaaag känsla av :P
Aldrig är det lungt..

Hoppas folket hade ett trevligt nyår : )
VinkVink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0