Onsdag.!

Yeeo kom iväg till skolan iallafall, lite försenad men inte precis som så att jag kan springa direkt ;P haha
Sen efter att jag slutat så satt jag i 1½ timme och väntade på Pontus *suck*

var förbi banken, och affären, sen nu sitter här hemma : ) har kirrat massa med grejjer : )
ååh det är ju bra :D *you go Liinda* ego upp peppning ;P men det är jag faen värd idag : )

Men men, nu sitter jag och väntar på att mina trogne vän Carolin ska komma och hämta mig så ska vi åka till IKEA ! jag äääälskar Ikea, ska även kolla på saker till nya lägenheten ; ) . woohooo..
Spännande : ) .
samt hämta ut lite mediciner så där lite granna , har inte ätit nå smärtlindrande idag, så jag håller på och dööör av smärta : ( . men blir bra snart , sen så jävlar ; )

Neeh Ikea ropar mitt namn, haaj dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0