Så SJUUUUK

Shit pompes ! jag trodde inte jag kunde bli dålig, men ack vad skenet kan bedra, sitter här hemma med super hög feber, ont i halsen och dunder förkylning  ! Vart bara tvungen att bli sjuk nu : ( ... *snyft*
MEN , jag ska till skolan . börjar halv nio ! ;D
Sen ska jag ner på staden och träffa Thina, sen kommer Martin och joinar oss ;D ..
Ååh efter klockan 16 så kommer Anette ner på stan och ska ta en fika med mig ;D *woohoo*

Nu sitter man här med sin té kopp och världens starkaste hals tabletter : (
MEN MEN ! Blir väl frisk sen ;P hehe..

neeh nu måste jag ju göra mig iordning så jag kommer i tid till skolan!

Tack för att du ringde finaste, även om jag redan va vaken ;P.. <3

ha en bra dag ! Vinkvink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0