Snart så : )

Får väl börja att be min kära kusin om ursäkt för att jag inte skrev :P men orkade helt enkelt inte :P haha..

igår då... hmm hmm hmm... då va jag hemma typ heeeela dagen, var ut en sväng till ÖB lite fort med Carola, men vi åkte bil så va borta typ 20 min :P . Sen lagade jag mat : ) BLÄÄÄÄÄ . vill också kunna : (  ...
Satt framför denna dumburk länge igår till typ sju på morgonen : )
Men va faen :P

men snart så, då jävlar : ) . Mina planer ser ut att bli av  : ) GOOD BYE !!!!!!!!!!!
hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas : ) hihi...

å Fredag så åker jag bort :  ) Blir borta en heeeel helg : ) Längtar, sen på sönda ska jag ut och köra bil : ) Sen på måndag ska jag styra lite papper på tisdag träffa min kusin .. ROCK THIS SHIT!!!!!

jag är så jävla glad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0