tisdag?!

Visst är det tisdag idag ?! eller jo men de är det va ?! Eller nu är det onsdag, men aah skit samma!
idag har jag iallafall vart i skolan ; ) , hälsade på Susanne : ) , var hos familjeläkaren, sen hängde jag hemma hos Pontus : ) . ååh fick god mat : ) . imorgon ska jag hämta ut mina nya mediciner : ) .. ååh hoppas att dom hjälper lite mera : ) . så nu blir det nyktra månaden för mig : ) Tufft men sant .. : (

imorgon ska jag också till skolan, eller ska försöka komma upp, det blir en intresant femma ; ) . hehe.
vet inte riktigt hur jag ska komma upp ... men men..
eller hur jag ska komma till skolan ens :S . hmm hmm hmmh mhhm hmm

nej bed time : ) Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0