Trevligt nyktert.

IDAG ...
Mm, åkte iallafall hem till Johan ! Där var det fullt ös medvetslös.
Lilla Danne hade massa av sina kompisar över.
Jaa, dom är  ju inte så gamla, så tänk er själv : )

Men hade det trevligt tillsammans med Johan och hans bror Micke.
Massa skojigt snack och massa försök till att få alla barn lugna ;P
Men det var trevligt så länge det varade. : )

Åkte hem, tänkte koppla av, men snackade med Carola
ååh insåg att jag inte ville vara hemma.
Så hon styrde pettersbergs killen ;P
Vi vet inte riktigt vad han heter, Johan , Jonas eller Jerry. ;P
Man vågar ju inte riktigt fråga ;P
Får göra det när jag är onykter ;P menar vi har ju träffat han förut.
Men Carola lite fler gånger.
Vi drog till donnken där det vart en världs god shake och en burgare. : )
Sen hem gång till mig, med massa té och godis : )
Eller Carola skötte den biten bäst själv ;P hehe

Sen vart det lite snacka med Robin på msn...
så vart det att vi drog över till Carola och snacka.
men även några omgångar DEN FÖRSVUNNA DIAMANTEN.
Robin fick bara vinna en gång.
GIRL POWER ; )

Men nu är jag äntligen hemma och ska sova snart tänkte jag : )

Blir en vecka till utan mobil & KAMERA !
hur ska jag överleva ?
På freda iallafall så drar jag till örebro : )
Ska bli skojigt...

neeh sängen nu ..
vinkvink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0