Varför?!

oturshelg, ooh ja ! . i lördags så fick jag åka in till sjukan med ambulans för ryggen,  men denna gång med noll känsel i vänster ben också.
När dom kom till plats så fick jag morfin, sen på sjukan kommer det en läkare, ger mig en tradolan och 2 alvedon ger mig ett par kryckor sen får jag åka hem . dvs jag var inte där länge, då jag vägrade sova ensam så åkte jag till pontus, skulle lägga mig på en gång, gick ut och rökte, drack ett glas vatten , in på toa fort som faen, spydde, sen svimmade jag, eller något, kommer ej ihåg mer. Tydligen haft världens krampattack och så där. Men men....
träffade en ny doktor, som frågade vad jag gjort, berättade allt, och hon vart ju tok irriterad på den andra läkaren då han inte fick ge mig tradolan ens för att jag druckit och så där, hon gjorde massa tester, där det visade sig att jag har nedsatt rörlighet i vänster arm, men benet är på ge tillbaka, blev iallafall typ 2 nätter där. SUCK .

tack Saara och Pontus : ) ....




M.L  - Varför ??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0