<3

Faen kan inte sluta gråta..
Varför, en dag kvar och det känns åt helvete..
Vill att hon ska må bra..
Ska de vara för mycket begärt att hon ska få ha ett bra liv ?
Varför kan inte allt bara ordna sig ?
Detta va de sista hon behövde...
Fuck this shit..


Mamma, du måste orka detta, du måste klara detta..
Kommer inte överleva utan dig !!
Du är min mamma, inte förrän nu har jag insett
hur mkt  jag inte hunnit med dig..
Älskar dig så jävla mycke..

Du finns i mina tankar ständigt..
Kan inte sluta gråta, så rädd att förlora dig..
Mamma snälla bli frisk ...
Kommer inte orka vara tillräckligt stark..
Snälla :'(

Fuck this shit, nu gör jag nå annat..
Orka med alla skit på denna jord ??
Räcker det inte med min otur ??
Neeh det ska drabba hela familjen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0