Blogg torka !

oj här har man inte skrivit på ett tag :) men nu har man lite att skriva, så känns lite värdare ;)

Måndags :    Va hos läkarn och fick ett knäskydd så knät nu inte kan åka ur led medans jag bygger upp mina muskler, som jag kämpar med, så jag bara har en som är som den ska av flera ;P . Så mitt knä är lite svagt. sen kommer jag inte riktigt ihåg va jag gjorde ;P

Tisdag : Va på "jobb" möte :) . Intressant och roligt vill jag lova att de var : ) . Synd bara att Evelina inte kunde komma :( Du får sluta vara sjuk nu hörru !!

Onsdag : hmm hmm hmm , onsdag.. minnet är inte bra på denna dag, så  jag tror inte jag gjorde så mkt värt ;P eller jo, haha va och hälsade på mamma va jag ju :) hur kunde jag glömma :) haha..

Torsdag : Veterinären, hem till mamma, sen kom Carro oh så åkte vi till min sjukgymnast, ååh så fick jag liiiida i hela 40 min, men de värsta va när han tog på min fot :'( . Ville bara spy, men tårarna kom iallafall. Sen åter till mamma igen då Siv hade hunnit komma : ) Lovely. Ååh mamma är hemma för gott :) Får vi hoppas iallafall.

Fredag : va hem till mamma och åt mat ;P . åååh, sen öööööööööööh.... åkte jag ner på stan och möte Milla Patrik och Frida, åh sen vart det Pitchers. hmm.. innan har jag inte den blekaste... Jo jag och pappa hämtade Petra som hade vart på "fest" man får inte säga KALAS. men iallafall, vilt va det iallafall, dom hade lyckats pajja en fönsterruta och lite annat. :O Shit ungen är 12 ;P hahah ..

Lördag : SOFFAN !!!!! Heeeela dagen, sen kom Pontus över och sen Carola ååh hade en hel kväll här, käkade mat och lekta med troll deg : ) . niiiice :) hehe .

Söndag : aaah idag ska jag hem till mammsen och äta mat, ååh sen stoooooooor städa, sen ska jag KANSKE träffa Carro, men så onykter som hon lät igår så tror jag inte de alltså ;P heheh ...

Imorgon kommer Jenya & Björn :) Woohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0