DebbieDoo

idag ringde Trooyas nya ägare, så nu är det till 100 % klart att lillan har fått ett alldeles eget hem !
Kommer att sakna henne ! Men jag vet att hon kommer få de bra i sitt nya hem !
Hon ska ju bo i Virsbo dvs inte så långt : ]
Så kan ju fortfarande träffa henne, nya matte och husse verkade hur underbara som helst.
ååh otroligt trevliga .. Så efter kastrering och allt sånt så flyttar hon och fram till dess är det mail kontakt som gäller.



idag har jag haft en underbar dag tillsammans med Dedde : ]
käkade lite mat på stadens gator, och köpte "krydda" ;P HAHA .
Sen åkte vi hem till henne, snacka lite goja. för att sedan åka till
mediamarket ;D .
Jag Liinda är nu mera en stolt ägare till min första hårfön :P
 

Sen åkte vi tillbaka till henne och kollade på 2 bra filmet : ]
Dvs min dag har vart makalöst bra : ] hehe !
Nu ska jag snart sova så man får lite sömn i sig : ]
Eller hoppas på sömn iallafall, men jag tror nog att de ska gå inatt.
Hoppas att de ska gå inatt : ]

Förmodar att de blir lite skit skrivet imorgon igen ; )
Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0