En massa gäsp !

Tänk om man kunde få sova ut lite ?
Är det verkligen för mycket begärt ?

Igår var jag över till min gode vän D : ) .
Hade mys kolla på film och åt godis samt drack lite påskmust ;)
Niiiiice ; ) hehe .

ringde även runt till veterinären och kolla priser, djurkliniken !
ni kan gömma er ! är så arg på det stället så det finns inte.
dom ville inte kastrera en skygg katt för att dom inte kan undersöka henne innan..
Uräskta ?? aah det låter bra det. men varför undersökte dom inte min Ciiviic innan?
neeh henne sövde dom bara ner ! IDIOTER  ! Om dom undersökt henne innan så kanske
allt inte hade hänt .. Så arg på dom ! Okej blir ett år i augusti sen hon gick bort.
men hon är fortfarande mitt lilla hjärtgull !

Idag ska jag kanske hem till D eller så blir det andra planer ; ) ..
Får se vad telefon säger sen :  ) hehe ..
Niix gos med katterna och lite annat ; )

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0