Inget ?

Igår hade jag en underbar dag hos Evelina : ) Hade hur trevligt som helst..
Kollade på melodifestivalen och sucka över vinnaren :( . Hade hellre sett Christer Sjögren än henne..
Men det är ju min åsikt.. Ja och jag skiter i att hon vunnit för flera år sedan, henne lår och hon sög..

Sen vart det hem gång och datorn som vanligt ;P
Skulle skriva i bloggen men den ville icke vara med igår...

Idag ska jag iväg med Evelina och gå på något hos hennes arbetskamrat..
Har inte den blekaste om vad ;P . Men följer med för hennes skull ;) ..
Det blir nog trevligt..
Men mest av allt längtar jag tills imorgon ;)
Då ska jag till läkarn och få mitt älskade knäskydd så jag kanske kan gå som en normal människa ;)
Skööönt ;)

ååh nått jag med längtar till är tisdan efter påst :) Då åker jag och ska umgås med Jenny
i fleeeera dagar ;D det är ju typ kalas bra ;D woohoo...
Dom kommer hitt på måndan och ska umgås :) åh sova över först ;) Så får se vad man ska hitta på då ;)
Nu ska jag göra mig iordning så jag inte blir sen till de där jag ska till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0