Nu jäklar ;P

Ha , tog mig ner på stan iallafall ; ]
Där jag mötte bästa Dedde och bästa Frida med Jr..
Gick och klippte mig : ] Dvs är skitnöjdast : ]
yees i´m ;P

image47

Sen så vart det lite fika och så där, men sen även en och annan
groda som flög ur munnen men den bästa kom från Frida :
- kan du hämta min mobil som ligger i jackan i väskan..

faen va kul de va .. men de är våran humor ;P

sen åkte Frida och Jr, ååh jag och Dedde skutta hem till henne.
Alltid lika roligt : ] Roligt med skratt : ]

neeh nu blir det nog snart sänge,
ska träffa bästa Mohammed imorgon, ( min läkare ) .
Och tigga värktabletter samt förlängd sjukskrivning ; ]
Blir nog inte så svårt skulle jag kunna tro ; ]

jag tror mitt knä låst sig igen ... hmm ..

neeh sova va det..
vink vink

Kommentarer
Postat av: Carro

Fiiin i håret ;P

2008-03-04 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0