stonedead

Jag är helt paaaaj !!!!
När jag väl somnar ja då får jag mardrömmar..
Åååh de är äckligt.. Knappt sovit på flera dygn..
Både för värken i knät och äckliga drömmar..

Igår iallafall.. hmm vad hände då..
Jo jag var hos doktorn, jag tycker inte om min doktor..
Sen va jag förbi och träffade mamma.. Lilla Mammi <3
Åkte sen och umgicks med Frida : ] .. längre än jag trodde .
Satt uppe till imorse och vakna halv elva . *suck*
Idag ska jag iallafall träffa min gode vän Milla : )
Ska bli roligt, sen ska jag kankse börja min andra sak, eller så blire imorgon.
Men måste kontakta personen i fråga först..

Niix pixx här kan man inte sitta, ska hoppa in i duschen.
Så idag inviger jag bästa hårfönen ; ) . För att sen gapa och skrika
när jag ska platta mitt hår. *suck*
Ha en bra dag..

Imorgon ska jag gömma mig under ett täcke på förmiddagen !

Kommentarer
Postat av: F

I hope you dont burn yourself!

2008-03-12 @ 12:06:45
URL: http://bumblan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0