Trivs ;)

Jag trivs som fisken i vattnet här nere alltså :) . Jenya och Björn är ju så underbara människor så det finns inte, nu finns det iallafall värme i deras gulliga lilla hus, åååh jag och Jenya har vart här hela dagen :)  .

Kollat lite film, tecknat och gosat med katterna... Samt så kollade jag på när Jenya skruva ihop hennes nya kattställning, så nu vet jag va jag ska köpa när jag flyttar :) Men nu är det iallafall bestämt att jag ska flytta, woho.
Men har fortfarande lite ångest över att jag ska hem på söndag.... Så får se hur de blir, måste ju hem, men blir väl att snart börja packa oh ta med katterna för flytt. Kan de bli bättre ? Nää ;P Woohoo ;)

Nu ska jag ta en kall öl och sätta mig i soffan igen :) .
Imorgon är det shopping som står på listan SAMT bolaget för inköp av sprit .
Tomorrow Liinda goes drunk :) ...

Hare väl där hemma i Västerås så hörs vi ..

Puss en glad Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0