truddeliiiiluuu

yeeep, igår var jag iallafall hem till mamma och åt äcklig påskmidda..
Jag börjar bli mer och mer anti kött. förstår inte, asså har ju inge imot de, men de börjar bli äckligt och får avsmak väldigt fort :( igår kunde jag bara äta 3 av Sivs köttbullar åh jag som älskar dom, har ätit massa förut. Hoppas hon inte trodde dom va jätte äckliga eller nå sånt nu :( . Sen åkte man hem och Evelina följde med :) vart lite sänka skepp och tv .. men de va roligt :)

Nu sitter man här och väntar på att min skjuss kommer ca kvart i tio . :) så ska man iväg, sen får man vänta på att Jenny ringer och säger om dom kommer idag eller inte :) .. Hoppas dom kommer idag..
Annars kommer dom imorgon :) .. woohoo .

Nu ska jag fixa de sista : ) . ha en bra dag : ) . Vink Vink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0