Ullared!!

Äntligen är man framme i Ullared :) sitter här hemma hos Jenyas mamma och pappa..
Bilresan hitt tog en eeeeeevighet... Vi åkte från Västerås vid kvart över tolv på förmiddagen igår.
Ååh kom fram vid 21:30, de va typ as mkt snö och alla körde sakta på grund av snökaosen, men de värsta var nog att Björn har sommar däck på bilen :/ . Men vi kom fram och Basse va otroligt tyst i bilen faktiskt.....
Vi stannade på kaffe hos Jenyas mamma och pappa för att sedan bege oss till deras hus :)
Ett mycket gulligt hus ååh dom hade gjort så fint :) . Bara de att när vi vart där ett tag så gick de en propp som släckte ner hela huset utom källaren.. Ååh dom leta efter proppskåpet ååh de fanns ingenstans ;P men dom hittade de efter mycket letande, så jag fick sitta där i mörkret och vänta, men de gick inte att fixa, så Jenyas mamma fick komma och hämta oss, så vi fick sova här... Stackars henne storebror som fick sova  i pappas säng.. För att jag skulle få sova någonstans, men jag oh Basse mös hela natten :) .
De va gårdagens händelse vill jag lova.

Idag ska jag dra med dom till Gekås och handla, smarta jag och mig själv har ingen mobilladdare och min älskling är stendöd :) . Iofs ganska så skönt att inte ha den på :) men farbror doktorn ska ringa mig så måste hitta en och köpa ..
Sen får vi se om de blir att sova i deras hus inatt eller hur det blir.. Men jag har det trevligt.. Åååh åker hem på söndag... Får se om de blir mer bloggandes innan dess.. Beror på hur mkt jag har göra ;P .

Men detta tillhör väl min vanliga otur ;) .

Ha det bra där hemma i Västerås så hörs vi :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0