Vaddå inte trött

15 timmars sömn sedan i lördags. bra eller dåligt ?
Jag skulle nog kalla det jätte dåligt ;P hehe..

Igår var jag iallafall och träffar Milla gick och tog en fika på Gränden ; )
Hur roligt som helst att se kvinnan själv igen : ) .
Sen åkte jag hem ååh sen vidare... För andra upptäckter ; ) .

Min dag var mysig men seg igår... Förstår inte..
Jag vill SOOOOVA ! Inte på dagen utan på natten,
kan inte min kära kropp förstå det.. ???
NEJ !  tydligen inte !

Dagens planer är låga ;P
Dvs, inget inplanerat, skööönt : ) .
Åååh jag ska bara ta det lungt.
Ska bort till F´s "jobb" en sväng bara kom jag på och låna telefon!

Mamma ! Mina tankar är hos dig nu vill jag lova !!!
Hoppas att allt går bra idag ! Älskar dig !

Kommentarer
Postat av: Carro

Hallå?! Jag saknar faktiskt dig, kom över på en kaffe vettja :D

2008-03-13 @ 15:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0