yees yees

dagen kom och jag vaknade med världens magont..
för mamma ..
men värt .. vart inte ens av idag..
Så nu dras helvetet ut ännu mer :'(
Lilla mamma <3

Idag har jag vart med Frida heeeeela dagen lång..
Va en vända till min jätte bra läkare..
 - När tror du jag kommer vara helt bra i benet..
- Jag vet inte, är inte så insatt på människokroppen ..

Ursäkta ??? .. Jävla bra läkare man har :P
HAHA ..
men sjukriven till den 20 .. Så det är väl både bra och dåligt..
Nu ska jag snart sova, ska väl snacka klart på msn :]

Imorgon, ja hade planer med Frida. men får se vad kroppen säger.
Just nu vill jag nog bara ligga hemma och dö i soffan..
men som sagt. mina planer håller aldrig..

Sov gott


Jenya ...
Saknar dig som faen.. Önskar man bodde närmare..
Allt kommer lösa sig med missarna ..
Finns här för dig gumms..

Kommentarer
Postat av: Linda

allt där uppe stämmer överens med mig, förutom att jag är 19 och brunögd ;) haha

2008-03-04 @ 23:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0