Allergi f*n

Dagen i Sala igår var helt underbar : ) ... var så jävla roligt att träffa Fiia igen : )
Ååh Rasmus som hade blivit så stoooooor...
Måste nog ta och åka ditt ganska så snart igen tror jag !

När jag kommer hem, så går jag in i köket och ska säga hej till Lyka.....
Bara det att hon är så dååålig..
Ringer Uppsala som säger åt oss att komma in 
Tack för den televerket!

Så var hemma runt en halv tre inatt..
Somna halv fyra och nu sitter man här, skulle lätt kunna sova igen !
Men icke sa nicke ! Inte ska man de heller..

Allergin är på topp ! Ögonen är röda och det rinner, kan knappt andas, nyser, kliar ihalsen, konstiga utslag.
Aaah det var väl de jag orkade få med nu !


Ska snart ner på stan och träffa Essut ;P .. Så hon får sina IKEA påsar : ) ..
Niiiiice : ) ..
HA det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0