Blä Fisk / Flytten

uschi va äcklig fisken va som dom fick, när ja kom så hade dom fått 1 liten sak, ååh när jag satt där så fick camilla 2 stycken ännu mindre äckliga saker.. jag roa mig genom att bygga grejjer i hinken åt dom ;P
de va min kväll ;P haha, inte speciellt rogivande..
Tog ett parti Yatzy med Dedde också, ni kan ju gissa vem som vann : )
Jag så klart : )

Jo huset...
jag har fått tag i ett hus i Älvkarleö : ) . Hur mysigt som helst : ) ..
Ska ditt i helgen och titta lite mer på det ..
åååh även prata med henne jag ska hyra det av ..
åååh va jag längtar tills jag kommer ifrån denna äckliga stad : ) ..

Men just nu så lockar faktiskt sängen..
Mycket på schemat imorgon ;P
Dvs Sjukgymnasten och inge mera : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0