En lördag ; )

Ja vad ska man säga...
Jag och Carola åkte ner i vasaparken...
Ölen flöda, och kort spelades : )
Sen så drutta en liten Evelina och En liten Camilla förbi..
Så vi joinade dom en bitt bort tillsamans med deras vänner : ) ..
Var hur trevligt som helst....
Mina fötter höll på att bli till is , så en snäll pojke lånade ut sina skor till mig.. : )
Så tog han mina balerina skor ; ) ...

Men så kom det ett gäng och frågade efter en cigg, och innan nån hade svarat och Camilla han reagera på att dom frågat så kläcker dom ur sig : Om jag inte får en cigg så kan ni s*ga min k*k..
Vi försökte dissa dom men neeej..
Ja och efter det så vart det världens bråk... En flaska slängdes in i våran ring.... 
åååh även andra flaskor krossades... Bara det att ingen av oss som satt där hade glassflaskor.. 
Så dom måste ha haft dom--- 
Dom var minst 10 pers mot typ 1....
Snubben som råkade värst ut hann väl få in några smällar han med...
Alla skriker på mig att jag ska ringa snuten, onykter som ja är ringer jag..
Åååh då kommer det fler människor och joinar bråket..
Polisen prata med mig i telefon hela tiden och frågade vad som hände..
Oj oj... Så säger hon, det är 1 patrull på ge...
Så ser vi en polis komma, och viiiips så är det helt plöstligt 5 polisbilar där och i andra sekunden stog det även en pike buss...
Jag stog där som ett litet fån och tittade på....
Sen följde jag och Carola med en kille upp till akuten... Hans näsa var inte vacker..
Den hade tre dubblats.... Men det gick bra.. Fick sedan höra att polisen tagit med sig mer än hälften från det andra gänget till polishuset.. Rätt åt dom...
Så på morgon kvisten så gick jag och Carola hem från sjukhuset.. Men det kändes lite pinsamt att gå ut därifrån.. 
Då 3 poliser stod utanför J´s dörr och en av dom satt på en stol utanför andra dörren mitt imot.. 
Så troligen va en av dom andra där inne...  
Det tog en eeeevighet.. Men hem kom vi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0