Gääääsp !

Shit va jag är trött !
Har sovit gott inatt och inte för länge och inte för lite..
Men kroppen mår inte bra !
Det är denna lägenhet som gör allt..
Mår aldrig bra när jag är här hemma !

Har suttit och kollat på Trooya ett tag..
Hon ligger i tvättkorgen och busar med en råtta.. Hon är så sööööt !
Lyka är lika dålig som vanligt, och blir bara värre med tiden...
Sitter och väntar på besked från dom som gör detta beslut om henne om hon ska få fortsätta sitt liv här med oss eller om hon ska få fortsätta till andra sidan..
Jag hoppas på det sist nämnda för hennes skull.. Lillan lider verkligen.. Utan tvekan!
Är det som så att jag har rätt i detta så kommer det bara bli värre för henne och hon kommer inte klara sig i framtiden heller... Hon lider verkligen.... åååh det finns ingen medicin man kan ge henne heller...
Känns så sjukt att behöva se henne så här, för att sedan vänta på ett telefon samtal som avgör hennes öde..

Men hur det än blir så kommer Lyka få de bra längre fram när hon får sluta lida....
Mattes lilla stjärna. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0